Vart tar dagarna vägen?!

Nu va det ett tag sedan jag skrev här!! Ska väl försöka börja skriva igen. Ibland så känns det att det blir samma och samma och det är väl inte helt kul att läsa men, men ska börja igen :)

Idag är man ledig så får se vad man hittar på. Barnbidraget kom idag också så det kanske blir en sväng ut till bista om killarna vill det :D Leo brukar iallafall vara pigg på det :D
Just nu sitter dom iallafall och tittar på en ny film. Monster vs Aliens *en barn film*
Leo säger till Mattias: Det är en farlig film för dig, bara stora barn får titta på den :D haha ja han är för go!
Jo, va ju på kalas i söndags hos syster som fyllde år 19 år!! Hon är bara barnet än! Jag som trodde hon skulle fylla 20 haha så fel man hade ;) Själv börjar man närma sig 30 usch vad hemst.. Får panik när jag tänker på det också. Tänk när man är 40 år undra vad man gör då och vart man bor. Jobbar man fortfarande som personligassistent?
Min dröm är iallafall att få bo i hus med en härlig trädgård som man får pyssla i :)
Men som sagt är ju en dröm och dom brukar ju nästan aldrig slå in.
Ska ju få ta över stugan i Hogland så det får jag se som mitt första hus projekt. Har mycket planer för detta hus.
Nä nu började jag att skriva om helt annat när det va om Josefins kalas, men vill bara säga tack för gott fika och trevligt sällskap. 
Nu blir det att plocka ur och in diskmaskinen och ta fram snabeldraken *dammsugaren* innan man hittar på nåt annat tok. Ha en fin dag alla kram Elin


Kommentarer
Postat av: Broder

Tror det är farmville du drömmer om...Haha:) Äntligen kan man läsa lite igen..

2009-10-20 @ 18:36:43
Postat av: Elin

haha ja man vet aldrig ;)

2009-10-20 @ 22:57:04
Postat av: Elin

haha ja man vet aldrig ;)

2009-10-20 @ 22:57:23
Postat av: Josefin

haha! äntligen slipper man läsa om den där j*vla strongen! .. Tack för presenten i söndags =)

2009-10-23 @ 22:26:39
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0