Så less så det finns inte..

Kan man bli nå mer deprimerad av att betala räkningar? Nä tror inte det va!?
Hallå! Är inte ens slut på denna månad innan man länktar till nästa, hur ska detta sluta?.
Denna månad får vi åka runt till alla vi känner och äta oss mätta där känns det som. ÅÅ vad less man blir.. orkar inte bry mig, blir bara så nere. Om man kunde vinna pengar nångång då. inte ens det går. Jag vill vara RIK!! skit samma blir inge bättre att sitta här och beklaga sig.
Jobbat har jag gjort idag med. Till kvällen gjorde Leo och jag iordning pumpan :D Vi vart så nöjda med resultatet hihi. Sedan vart det bara att glo på tv. 'Mammas pojkar' Bra serie det :)
Nu blir det duschen iallafall, börjar tidigt imorgon :/ Godnatt alla Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0