På ett par sekunder kan allt hända!

Bara ryser när jag tänker på denna upplevelse jag, Josefin och Leo fick uppleva idag!
Började med en trevlig stund i bastun med prat och en massa svettningar.
När vi ska klä på oss så känner mamma att hon inte mådde bra. Yr och svimfärdig!
Sitter då med huvudet mellan benen, ber mig och Josefin att hjälpa henne att samla ihop hennes saker så hon kan gå hem. Ser på henne att det inte står rätt till. Börjar att stappla mot dörren och jag tänker, nä måste gå och titta. Ser då till min förskräckelse att hon måste ha dunkat in huvudet i dörrkarmen när hon ville ut så blodet rann från ett spruket ögonbryn. Får tag i henne i sista sekunden innan hon faller ihop. Både jag och Josefin får panik på högsta nivå! Ja, man undrar vart man får sina krafter när nåt sånt här händer. Fattar inte hur jag orkade hålla henne på fötter innan jag la henne ner på golvet. Som turen va så kvicknade hon till efter några sekunder. Men hua så rädd man kan bli på några ögonblick och va fort det går! Har nog inte skakat så mycket som jag gjorde idag heller. Jo skakade när Mattias vart så dåligt för inte så längesedan också.
Turen va att det fanns en annan tjej med i bastun som kunde ringa ambulans åt oss.
Har pratat med Josefin som följde med mamma till sjukhuset och allt såg bra ut. Vilken tur och vilken lättnad. Hon skulle iallafall få stanna över natten för obsevation.
Lilla Leo stod och va ko lugn medans josefin och jag va stressad till tusen.
Det slutande bra iallafall det som är huvudsaken :) Nä idag skrämmde du oss allt lilla mamma. Inget mera sånt tack!
Hua ska försöka att sova nu då det är jobb imorgon. Ha det bra alla kram

Kommentarer
Postat av: Broder

Vilken tur att ni fanns där iaf:) bra jobbat:)

2009-10-28 @ 17:14:14
Postat av: Anonym

Ja visst :)

2009-10-28 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0