Men nu är det igång!

Nu ska ni få höra här!! :) Idag va det första köpet till Hogland. Har nämligen köpt skåpluckor till det nya köket som ska moneras där till våren :) Länktar redan!!
Åkte till ikea i söndags och såg då att dom reade ut skåpluckor, tyvär inte dom jag hade tänkt mig men dom här får duga och inte ett dugg fula det kommer att bli perfekt! :D
Nu är det bara stommarna kvar och dom är ju billigare än själva luckorna, men inte lika billigt som vi köpte idag iallafall hihi 50 spänn fick vi ge för varje och det va ett himla bra kap :) Så nu är projektet igång :D Nog om detta!
Har ju inte kunnat skriva här då allt har varit dött här hemma i några dagar. Hela föreningen har gått över från Com hem till Telia och övergången gick ju inte så smidigt kan jag ju säga. Blev verkligen less ett tag då inget funkade. Men nu flyter det på igen :D
Nä vet inte vad jag ska skriva. Har väl lite smått tråkigt då Mattias vart utringd på kvälls sidan för att jobba. Lika bra att gå och lägga sig! Ledig är man imorgon så sköönt! :) Ha det bra alla kram på er.
Bjuder på lite blandade bilder, va ju ett tag sedan nu.


 
På väg till bröllop

 
Moster Josefins tokiga påhitt

 
Puss :)

 
Maskerad på dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0