Mehe!

Jaha skulle lixom färga håret ikväll och när jag öppnar skit kartongen så fattas blek medlet!! :O Snopet! Ja det kan man ju lugnt säga. Ajja kanske det är mening med det. Kanske jag inte skulle göra det själv då Mattias bara sover och sover... hmm
Ikväll har vi haft fredags mys här hemma och tittat på idol. Jadu jag undrar om det va rätt som åkte ur, men men så är det.
Imorgon eller ojj kl är över tolv ska man på ladies night ska bli himlans roligt. Mamma ska bjuda på mat innan vi åker så det länktar jag till. Mattias och Leo ska få rå om varandra riktigt hihi
Nu hua mina ögon går i kors här där jag sitter. Nu blir det sängen ha det fint alla kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0