Snart är det slut på veckan ;)

Imorgon får man sjunga den sången :D Nu är det slut på veckan, det är dax för fredags myyyys!! :D
Leo älskar verkligen den sången. Imorgon kommer det smaskiga fram hihi
Det är ju även fredagen den 13 så man får passa sig noga. Blir att vara inne hela dagen :)
Som sagt nu är man ledig i 3 dagar så nu ska vi slappa. Inge festande för min del iallafall. Jobbade stenhårt förra helgen så nu ska här mysas :) Ja, sten hårt och sten hårt kanske det inte va men det kändes som jag bodde där borta i 3 dar iallafall och det är skit jobbigt. Men men så är det.
Näpp nu ska jag se lite tv innan det blir dax för sängen. Ha en trevlig helg alla :) Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Broder

Ja Leo är för härlig nr han sjunger frerdags myz;) Trevlig helg på er på Vvägen

2009-11-13 @ 06:12:01
Postat av: Josefin

yes, äntligen slut på denna vecka =D men snart börjar en ny =S

2009-11-13 @ 16:22:31
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: mamma

hoppas ni myser och har trevligt vi tvättar och dricker vin imorgon blir det gympa kl. 9.00 nu är resan betald hej hej

2009-11-13 @ 21:05:48
Postat av: Elin

Vi har det alla tiders :) Vi tvättar för fullt vi med, ja fast inte nu kanske men förut. Fredagsmys godiset är snart slut också. 1:a att inte följa med på gympa :D men på bista hänger jag på ;)

2009-11-13 @ 22:07:16
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0