Lördag

Dagen började med att Leo vaknade kl 7 :/ inte helt skönt när man är ledig och allt, men men så är det. Man kan inte få turen 2 dagar i rad då han sov till en kvart över 8 i fredags :)
Iallafall så åkte vi våran vanliga runda på helgen då man är ledig till birsta haha. Handlade ingenting då man ligger nästan på noll i kassan. Köpte nåt skit inne på ÖoB som man kanske inte behöver än men så vart det iallafall :)
Josefin frågade om vi ville följa med dom att äta på kina innan dom skulle på teater, plånboken sa nej men min mage/hjärna ville ha kina mat så vi hängde på :D Ångrar mig inte iallafall gotti, gotti va det :) Ganska skönt med Leo att man inte behöver köpa nåt extra till honom. Man delar bara sitt med han då han äter som en myra. Mysigt va det iallafall kommer garanterat att gå dit fler gånger. Fanns ju ett himla bra erbjudande där! Fick välja på 3 sorters mat och sedan fick man en biobiljett för 159 kr Skitbra så det måstes provas :D
Sedan åkte vi hem och tittade på körslaget och åt godis. Det va Ola som vann och helt rätt tycker jag :) Så då firade jag och Leo ännu mera haha.
Nu sitter man här och är så trött så trött, ögonen håller på att gå i kors. Blir sängen nu för min del.
Fortsatt trevlig lördag min är iallafall slut haha godnatt kram Elin





Kommentarer
Postat av: Josefin

heja Leo!

2009-11-15 @ 16:44:13
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: Broder

Tänkte ptecis fråga vart ni var på bilden, men läser man så vet man:)

2009-11-16 @ 06:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0