Ladies Night!

Orkade bara inte skriva igår så det får bli idag istället :D I lördags vart det iallafall ladies night och fasen så bra det va :D Helt klart värt pengarna! Jag, mamma, syrran och moster samlandes hemma hos mamma kl halv sex. Där bjöds det på mat och det va super gott efter det började festen haha. Nä men det va skit kul och jätte trevligt. Åkte till Timrå vid en åtta och jädrar va mycket kärringar /tjejer ;) Sedan började showen och den kommer man nog inte glömma på ett tag :) Hur bra som hellst. Efter showen så drog vi in till stan, tänkte gå in på nya espan men sällan att det är kö där då! Näpp vi gick till daltons istället haha. Snusk ställe! Mycket folk, trångt och djävligt men kul endå. Kul när det bara är tjejer som går ut :) Sedan kommer dom äldre damerna på att dom va hungriga och ville GÅ till big boy så det va bara att börja traska. Asså fatta att jag hade ont i mina fötter när jag kom hem hehe. Kom väl hem till en halv fyra eller nåt :/ Mattias va ju hemma med Leo så jag förstod ju att det skulle bli en tidig morgon och fy så tidigt det vart. Leos lilla två blå tittade upp kl halv åtta. Mamma jag är hungrig! går ju inte bara att vända på sig och lossas som ingenting. Skulle aldrig kunna vara så elak. Så det vart bara att masa sig upp och fixa fika. Varm choklad och rostade mackor och fyy så gott det va :D  Jag va riktigt hungrig fast man hade ätit kl tre på natten/morgonen :) Sedan så gick man som i en dimma hela dagen hua helt slut! Sov ju bara tre och en halv tim den natten. Men men så är det :D Tar man igen imorgon. Är ledig nu i tre dagar jihaa!!
Nä nu har jag inte tid med det här. Måste farma, mata fiskarna och fixa maten på cafe world :D har mycket att göra på kvällarna hihi :) Ha det bäst tjing tjing / Elin

Kommer lite bilder från kvällen :)


Ladies Night


Ladies Night


På Daltons


Kommentarer
Postat av: Josefin

HAHA ful bild på mig! .. Trevlig kväll iaf !=D

2009-11-02 @ 22:57:09
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: Broder

Hahaha:) Mamma och Karin på daltons hahaha..Låter som ni hade dee super kul iaf:)

2009-11-05 @ 05:39:16
Postat av: Elin

Nja lite kul hade dom nog allt :D hihi

2009-11-05 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0