Första snön

Jaha så va vinterns första snö här. Kanske inte allt för kul då jag bara vill ha sommar, men det är nog super kul för alla barn :D Så jag gläds med dom små :)
Nu har man snart varit ledig i tre dagar. Tiden går så fort vill vara ledig längre :)
Igår åkte jag och Mattias till Hogland för att kolla upp en sak. Hade tänkt göra om en sak men det sket sig. När vi stod där kom jag en annan ide som jag tror blir mycket bättre än den förra. Får hoppas på det hihi.
Idag är det torsdag så få se vad man hittar på idag. Ska iallafall till nån affär och köpa fredagsmys tills imorgon. Jobbar ju så länge så man hinner inte köpa nått tills kvällen kommer. :D
Nu ska Leo och jag fika vi börjar med att väcka pappa med att hoppa han på magen ;D hihi
Ha det fint idag alla Kram Elin och Leo som sitter i knä.


Tomten är tidig iår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0