Trött, tröttare, tröttast!

Är sjukt trött! Börjar att känna att man slutat med gympan :/ finns inge ork kvar på kvällarna. Måste försöka att masa mig ut och promenera istället. Har varit lite svårt nu dom senste dagarna då Mattias har jobbat tre nätter och ska nu jobba två dagar. Går ju bra att Leo sitter i vagnen, om han nu vill det :) Till en början kanske, sedan ska han gå själv. Man vill ju lixom få upp pulsen lite annars känns det som ingen mening. Ajja få sätta gång nu snart så man inte blir en soffpotatis igen.
Jobbat har jag gjort också idag. Gick bra! Vädret vart ju strålade medans vi va ute och gick :D
Imorgon blir det långdag på jobbet :( Ska åka iväg till birsta så dagen får gå lite fortare och lite annat att tänka på :) Bra för både kropp och själ ;) hihi
Leo har varit med Josefin hela dagen så han somnade skönt nu ikväll framför tv :D Jag med haha :) Är såå sluut!!
Jo just ja, vi gick till mamma och pappa och åt idag också. Det va super gott! Tack för det!!
Imorgon blir det för Leo att sova över hos farmor och farfar. Mattias jobbar fm lika så jag så det är lika bra för han att sova över där. Han klagar nog inte :D Va några dagar sedan han såg dom nu.
Nä hua va tiden rinner iväg. Måste packa väskan åt Leo så slipper man stressa imorgon på morgonen.
Trevlig helg kram Elin

Tack Josefin för barnvakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0