Slut på helgen!

Snacka om att man har haft det skönt nu. Värsta sommar värmen har vi haft, solat och mått gott i flera dagar, det gillar jag :D
Få se här nu, vad har man gjort i en vecka? Inte mycket. Vart jobb tis och tors förra veckan så den va en helt underbar vecka :) Denna vecka blir lite längre, men men det gör inget för vi ska nämligen ha en liten fest igen :D Ska bli kuligt. Bjuda på lite mat och så.
Jo i torsdags så vart med majbrasa med Leo i Bergsåker. Han vart inte så intresserad som jag trodde han skulle vara. Kanske lika bra det, då vet man att han inte blir nån pyroman haha :D
På kvällen vart det en liten fest med Roberts kompisar. Va väl helt okej :) Mådde ju inte så bra dan efter iallafall :) Så är det! ;)
På lördagen åkte vi ut till stugan. Hjälpte till med lite krattning, grillade och mådde gott i solen. Tänk om man kunde ha det så hära alla dagar :D Härligt!
Sedan på kvällen stack Mattias och pappa iväg till Göteborg. Mattias skulle nämligen köpa en bil där nere :0 Ja lite väl långt tyckte jag. Men dom åkte iväg med tåg kl halv tolv på kvällen. Kom tillbaka igår vid en halv nio på kvällen. Vilken resa haha skulle nog dött ja :D
Bilen va fin iallafall. Silver metallic volvo V40. Tyvärr han jag inte se den så mycket, får titta på den mera ikväll efter jobbet.
Nä nu måste jag ta och fika lite innan det bär av till jobbet. Hejsvejs alla Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0