Nu är det helg!

Idag är det fredag och man har inte gjort många knop denna dag. Eller jo nogra knop, hade tvättstuga och jobbat i fem och en halv timme :D Jobbar imorgon med sedan är man ledig tre :D Det är så det ska vara :D
Måste ju även lägga in ett litet inlägg om min syster som tog körkortet idag :D Grattis till dig!! Nu är man sist med det då. Ajja måste fixa det snart. Nu är det ju omöjligt då mina övningskörnings papper är på vift. Fattar inte vart dom har tagit vägen :/ Nog om detta!
Imorgon är det fest!! Jippi Välkomna alla som vill :) Ska bjuda Niclas, Jennie och Josefin på mat först så blir det lite festande efteråt. Måste ju fira Josefin nu då hon är så duktig ;) hihi
Ojj ja just min kompis Jannice har ju fått en liten Olivia också :) Jätte söt liten tjej :)
Grattis till er med :)
Nä nu ska jag gå och göra lite nytta här hemma innan man slår igen sina två blå. Blir mycket imorgon. Jobb och fest! :D Härligt.
Ha det bra alla och trevlig helg Kram Elin


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack! =D Ja imorgon blir det till att fira =D

2009-05-08 @ 22:17:16
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0