Måndag

Så nu va denna härliga måndag slut :( Imorgon är det jobb igen. Vi ska vara tre st imorgon på jobbet, en ska komma och skolas in eller hur man säger det :) Så vi får hoppas att det är nån vettig sådan ;) hihi
Idag vart det träning igen :D Mattias är tokig på mig då det har blivit så mycket gympa den sista tiden. Passar på att gå när jag kan, rätt som det är går det ju inte då han ska iväg att jobba. Och skönt är det efteråt också, man känner att man har rört på sig :) Måndagar är det den bästa gympa ledaren. Hon är så himla rolig och har roliga rörelser så man vill bara dit. Är inte ensam om det heller för salen är propp full med människor som hoppar och fäktas med armarna :D Så är ni sugna på ett lite fartigare gympa så är det bara att gå. Halv sju börjar det ;)
Gillar ni lite mera fart och mera styrke övningar så ni känner blodsmak i munnen rekomederar jag er att gå på söndagar kl halv åtta. Hon är helt galen! Tror man ska dö efter ett tag :) hihi Så nu fick jag det sagt också. Nog om detta.

Vad som hänt under dagen då? Jo va till tandläkaren på fm. Vart garanerat ruinerad hur stavas det? haha pank alltså! 1500 spänn. Blir galen. Nu blir det vatten och bröd hemma hos oss till nästa lön :O
Lagade ett litet sketet hål för 500 kr. Fixade till min tand som jag bet sönder när vi va till kreta i juni 08 det gick på över 900kr. Inte konstigt att man drar sig för att gå tandläkaren. Ska nämligen börja att månads betala hos dom, så man bara kan gå dit och gapa och le och gå hem utan att behöva slänga upp multum som man inte har råd med.
Så, så ligger det till med den saken :)

Just ja, hjälpte syrran att färga håret förut eller bleka det. Hon vart en blonie igen :D Vart jämt och bra över hela håret.
Nä nu ska jag börja att bege mig mot sängen. Har sjukt ont i magmusklerna :D haha Skönt det! Då vet man att det har tagit iallafall. Ha det bra kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0