Jobb, Jobb och Jobb

Har nu jobbat hela helgen fredag, lördag och nu ska jag iväg igen :( Denna helg blir min död snart. Hela jäkla dagen igår va jag på jobbet man känner sig så instängd då man inte kan gå ut som man vill men men nu är den här helgen förbi iallafall :) Skönt!! Om 4 veckor är vi på väg till fjällen så då slipper jag söndagen iallafall :D Härligt!!

Ikväll blir det nog gympa för min del. Sa till mamma förra söndagen att jag INTE kommer att gå på det passet men jag känner att jag måste. Bara varit på gympa en gång denne vecka. Jag som brukar gå tre!
Så nu är det bara att snöra skorna hårt för nu blir det hårt i 75 min :) Är härligt när det väl är över.
Nu ska jag börja att packa min jobb väska. Lägga ner maten och så. Ha en solig och fin söndag kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0