Godkväll!

Jaha så nu va det fredag och den lider mot sitt slut också. Har jobbat kväll idag och den va snabbt avklarad. Fyra till halv tio så det är inte länge inte :) Skönt!
Imorgon blir det jobb på dagen som vanligt. Ska sedan hem snabbt för att röja och städa lite. Ska ju nämligen ha fest här hemma för första gången sedan vi flyttade hit för ett och ett halvt år sedan :D Kanske man ska kalla det för inflyttningsfest haha ;) Så alla som vill komma är välkommen :)
Jo dagen tillbringade jag och Leo på stan. Tänkte att jag skulle åka in på jc då det är utförsäljning där, men när vi kommer in så öppnar dom inte förens kl tolv. Hm ja då blev det till att äta på stan också. Vart mc donlads. Leo va super glad för det men en annan fick äta en torr kycklingsallad :/ men men gick bra det med :) Tur det finns sånt man FÅR äta iallafall. Efter det så gjorde jag ett nytt försök att gå till jc. Kl va väl en sisodär fem över tolv. Kommer dit och det vimlar av folk. Hur f'n och när kom alla!? haha ja det va bara att tränga sig in med vagnen, för in det skulle jag :) Börjar att kolla runt lite och Leo är med på noterna. Hittar ett par fina byxor som jag tänkte att jag skulle prova. Då kommer nästa galenskap. Mamma jag är bajsnödig!! Jaha va bara att vända på klacken och gå ut. Kunde bara inte låta honom stå och vara nödig. Kön va väl minst en halvtimme dessutom. Ajja bättre lycka nästa gång då haha.
Vi va ju även där i torsdags och då va kön nog en och halv timme lång så då gick vi även då därifrån. Kanske det va mening att vi skulle ha sparat våra pengar.
Nu sitter man här och gäspar, nog dax för sängen känner jag. Imorgon blir det fest för hela slanten :D Trevlig helg på er alla kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0