Glöm inte att ställa om klockan!

Tjohej 
Nu är jag ledig en hel vecka! Attans vad skönt det ska bli. Imorgon åker vi till fjällen, ska bli så skönt. Har packan ner det mesta nu tror jag. Tar det sista imorgon. Lite kylgrejer och leos leksaker. Bäst att han får bestämma själv vad han ska ha med. Annars blir det nog livat :D
Jobbat hela dagen har jag gjort idag också. halv nio till halv tio på kvällen. Känner mig helt mör i kroppen. Sedan hem och packa, ja man känner att huvudet inte vill vara med :) Helt slut!
Så ska man ju ställa fram klockan inatt också. Glöm ej det nu alla!!
Nä nu blir det sängen. Upp tidigt imorgon för att fixa det sista. Godnatt alla kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0