Filmkväll

Hua sitter här och är livrädd :/ Nyss tittat på en film som hette The Unborn och jag säger bara fy skutton vilken hemsk film. Tror jag få sitta uppe hela natten vågar inte lägga mig! Nä fy, hur ska man våga sova?
Måste försöka komma på bättre tankar.

Hmm jo vad har hänt idag. Leo och jag åkte till stan och där passade jag på att köpa två st nya byxor :D Jippi äntligen har jag nu byxor som jag kan ha. Nu sitter dom inte så pösigt längre.
Har gått från trettio till tjugosju i byxor :D Nu är jag riktigt stolt!! Känns som man börjar att närma sig målet. Behövs mera, mera situps så ska detta ordan sig :D
Så här hemma finns det levande bevis på att detta med att äta bara fett FUNKAR!! 
Testa om ni vågar och vill gå ner i vikt ;)
Nu till kvällen vart det gympa som vanligt och det gick kanon. Blir till friskis imorgon med om inte Mattias blir utringd, men det kan jag inte tro. Jobbar ju aldrig nu för tiden :/ Synd bara då man alltid behöver pengar.

Jo en till sak. Idag är det två år sedan jag fick ta bort min älskade hund Rocky. Han fick somna in för han hade hela magen full med cancer. Min lilla stora älskade hund ;(  Du är saknad!!

Klockan börjar att gå mot midnatt så nu går jag mot sängen. Ha det bra alla kram Elin


                                
                 
                                                                           Rocky 9/9-99 - 16/3-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0