Stugan hela helgen!

Å nu va den underbara värmen slut.. Imorgon ska det bli skit väder. Älskar verkligen sommar och sol 30 grader varmt :D
I helgen vart det stugan för hela slanten :) Sommar och sol dagarna lång. Hur skönt som helst :D Sånt vill jag ha mera av, men någonstans finns det ju alltid ett slut på det, tråkigt nog.
Har varit så skönt att vara i stugan, solat, grillat och badat eller jag badade inte. Mattias, syrran och Leo gjorde det. I havet och allt. Ja dom va riktigt modiga. Jag doppade fötterna :D 
Hände väl inte allt för mycket där ute. Jo, jag och Josefin byggde en sandlåda till Leo och Herman. Den vart super snygg. Vi släpade och drog på denna sand så ni anar inte :) haha Bilder finns på syrrans blogg. josefinsnyaliv.blogg.se
Mm riktigt nöjd! :D
Idag måndag vart det jobb och Jannice med sina barn kom och hälsade på. Trevligt! Hon är ju så söt lilla Olivia. Äntligen fick jag ge henne presenterna som vi har köpt för så länge sedan :) Höll även i henne. Åå så liten så liten. Kan inte fatta att Leo har varit så liten, blir faktist sugen på en till ;) hihi
Näpp nu blir det sängen. Måste upp tidigt att städa här hemma lite innan det blir ingång till stan med syrran.
Bjuder på två badbilder från helgen


                                        

                                          Badar på gården!

                                        

                                         Badar i havet! 
                 Ser ut som han fryser men det gör han absolut inte.
                 Han va helt galen i vattnet :)





                                     Kram och godnatt// Elin

                                           


                                                

Kommentarer
Postat av: Josefin

ja det var en mycket trevlig och rolig helg! måste göras om =)

2009-06-02 @ 21:50:47
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0