Natten vart lång!

Torsdag natt va inte den bästa kan jag säga. Leo grinade från tolv till halv fyra på morgonen :/ Kan säga att jag va helt slut i huvudet. Tur man hade tagit ut vab på jobbet.
Tror jag gjorde allt för denna lilla pojken den natten. Kliade, smorde in med kylbalsam, pudrade han med potatismjöl. Fick ju knappt ta i honom skrek som en gris för prickarna gjorde så ont. Fick även två omgångar med alvedon men det hjälpe bara nån haltimme, timme :(
Somnade som sagt halv fyra och då sov han väl bara för att han va helt slut.
Jag vaknade sedan kvart över åtta och skyndade mig att ringa bvc för jag tänkte att jag orkade inte en sån natt till.
Skrev ut ett recept som skulle ta bort klådan och att dom skulle bli lite trötta på det. 



Leo som värst! 

 

Vet inte om det syns men har även runt ögonen och fulla hårbotten. 

    

Fredag så skulle josefin ta studenten. Tänkte ää varför inte ta med han!? Kan ju vara kul att se nåt annat än hemmets väggar. Kul för han att titta på lastbilarna. Han tyckte om det! Men han va tyvärr inte hundra procent pigg. Gick på alvedon hela dagen och kvällen.
Ja Josefin tog ju studenten så nu är det ingen skola för henne mera då! Eller jo om hon ska plugga vidare så :)
Kanske hon ska göra, kan det bli nån i familjen som kan skryta lite om sitt jobb :D haha ja grattis Josefin det gjorde du bra :)
Och du!! Du fick ju kanon väder som du inte trodde också. Snacka om tur!!  Grattis ännu en gång :)
   

     


Kommentarer
Postat av: Josefin'

Ja stackars lilla Leo, tur det är över snart och att det aldrig mer kommer tillbaka :)

--

Tack så mycket! =D Nu har jag firat rejält iaf, är tootaaalt slut! men det är det värt =D

2009-06-14 @ 13:20:17
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0