Jobbat kväll

Nu är denna kväll avslutad på jobbet. Imorgon jobbar man dag och sedan skynda sig hem för att fixa till sig innan festen som ska vara hos Niclas och Jennie denna gång :D Ska nämligen grilla där så hoppas på fin väder. Trevligt värre :D 
Jo tillbaka till gårdagen. Leo och jag bakade massor, bullar, rulltårta och chokladrutor. Kan säga att det såg ut som en atombomb hade slagit ner här hemma :) haha Mjöl och bunkar överallt. Men attans va han va flitig. Han rörde och vispade, hjälpte mig hela tiden. När bullarna skulle knådas gick det inte så bra så då fick han lägga upp formarna på plåten istället. Annars va han med hela tiden :) det blir nog en bagare av han när han blir stor, kanske det finns nån i familjen som kommer att gå i min mormors fotspår. Hon bakar och fixar allt hon. Ja man kan hoppas. Så nu har man lite att bjuda på när det blir kalas. 
Vart precis färdig innan vi skulle åka till min moster för att hälsa på våran nya lilla kusin Albin, han va så söt så. En liten liten pussmun hade han, ja man blir allt sugen när man ser dom små liven. Till och med Josefin vart sugen ;) haha.
Usch vad klockan går snabbt på kvällarna, hinner inte med allt jag ska göra. Får sätta lite fart nu. Ha det fint alla och trevlig helg! Kram Elin

Bjuder på nån bild från bakdagen och Lille Albin


    


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0