Jobbat idag

         



   


Här ser ni våran lilla prickekorv unge :) Han får nya prickar för varje dag. Inatt kliade jag han i flera timmar. Jobbigt hua :(
Idag har jag jobbat hela dagen, gick bra! Så jäkla typist med allt. Mattias jobbar nästan aldrig och nu igen så ringer dom ut han. Så fort Leo är sjuk ringer dom. Förstår att han inte kan säga nej. Blir en annan drabbad att vara hemma, fast för mig kvittar det. Är bara mysigt att kunna vara med honom :D
Nä nu har jag suttit här allt för länge. Känner att nacken börjar att göra ont. Ska fixa salladen tills imorgon, packa lite kläder till Leo då han ska få åka till sin farmor och farfar imorgon. Tur att sånna finns till hands ibland :)
Godnatt alla kram

Kommentarer
Postat av: Josefin'

men hua, lillgubben ;( synd att jag skulle till skolan snabbt idag, annars hade jag ju kunnat ha honom :)

2009-06-11 @ 11:04:34
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0