Grattis Karin och Carola

Ojj idag fyller två stycken år moster min och Daniels tjej Carola :D Grattis till er!
Efter jobbet vart det bara hem en sväng, sedan cyklade vi iväg till moster. Fick en sån god jordgubbs och rabarber paj där!! ÅÅ så god den va :D Den va verkligen super god! Tack så mycket!
Solen har lyst även idag och nu känner man att sommaren är här :D Det gillar jag.
Hoppas på bra väder i morgon med. Är ju ledig. :D Kanske man ska prova den nya polen som Mattias föräldrar har på sin gård. Så nu får man hoppas på fint väder :D
Nu blir det iallafall sängen. Måste städa lite imorgon på morgonen. Ser ut som jag vet inte vad här hemma :) Sånt är livet. Kan inte hela tiden ha det städat. Godnatt på er alla
Kommer nån bild från kalaset hos Karin


   
Födelsedags flickan :D



  
Min andra moster Maria med sin man Björn. Min mormor och Mattias på kanten


   

och lille Albin va med :)


Såg tyvär att bilderna va lite suddiga. Solen lyste så men men här klagar man inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0