Glad Midsommar!

Ikväll är man helt ensam här hemma. Leo har åkt ut till stugan med mamma, pappa och Josefin. Mattias jobbar natt och jag ska jobba imorgon så då passar det utmärkt att Leo fick följa med dit :) Lär väl bli midsommar firande där på campingen så det var bra att han fick åka dit. Hade Mattias haft han så hade det nog bara blivit att han har fått varit hemma. Tack snälla ni!
Åkte på stan med Josefin och Leo på förmiddan, hittade väl inget speciellt, bara några byxor till Leo. Han växer ju så snabbt nu. Efter stan kom mamma och hämtade upp oss. Åkte direkt ut till bolaget och handlade lite ;) Nu är det fest igen hihi. Blev willys en snabbis med. Nu är kylskåpet fullt igen :D
Gick även till min morfar som fyllde år idag. Åt tårta som va så god så :)
Och nu ikväll har jag städat och gjort en kladdkaka som jag hade tänkt bjuda på imorgon med jordgubbar på. Hoppas den blev god!
Nä nu blir det att packa det sista inför morgondagen så man kan sticka direkt ut till Bergafjärden efter jobbet. Ha det fint alla och glad midsommar på er kram Elin 


Kommentarer
Postat av: Broder Tuck :)

Nu blir det party i stugan när du fixat tält:).....Syns vid kl 18,00:)

2009-06-19 @ 10:11:05
Postat av: Elin

haha jo tackar vart det fest allt :D

2009-06-20 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0