Denna härliga sol!!

ÅÅ säger jag bara! Hur kan solen vara så skön :D Älskar verkligen värmen. Idag har vi bara latat oss. Solat och badat i poolen. Tog en sväng ner till ip med Jannice, Rebecca, Felicia, Olivia som bara sov :) och Leo såklart. Vi tänkte att där kan dom springa och sparka lite fotboll, men ack så fel man hade haha :) Dom låg på en som iglar hihi. Eller ja lite sprang dom :) Jag och Jannice försökte sola lite iallafall. Vi önskade att man kunde bada i sjön där men vågar inte då man har hört att det inte är bra :( Synd då det är så nära.
Efter middagen åkte jag och Mattias och handlade det sista till Leo kalas. Köpte nån sak till Leo med. Känns ju fjuttigt att ge honom ett paket, ja kan ju säga att den kostar ju 600 spänn men jag hade tänkt köpt för 1000 iallafall så vi köpte några grejer till :) Jo vi ska iallafall vara ute hade vi tänkt när kalaset är för Leo. Mycket bättre då det kommer att vara så varmt. Går ju bara inte att sitta inne i våran lilla trea när det är 30 grader ute. Men inte klagar man inte, inte jag iallafall :) Kommer att bli kanon att vara ute. Ungarna springa fritt som dom vill :) Bättre med sittplats om alla då kommer som man har tänkt.
Imorgon bär det av till Hogland för att se hur man gör när man ska slå på vattnet :) Får väl ta ett snabbt bad när man endå åker dit. Känns som det va hundra år sedan man va där. Hoppas att vi hittar dit ;) hihi
Efter Hogland blir det hem och göra iordning sig, för att gå till Niklas som fyller år (min kusin) :D Där skulle det bli grillat :D
Nä nu bli det sängen! Upp tidigt imorgon, ska åka kl nio. Hejsvejs på er alla kram Elin

Bjuder på två härliga badbilder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0