Birsta

Sitter nu här ny duschad. Jäkla skönt att ha det avklarat inför morgon dagen. Mattias jobbar så blir nu jag som måste lämna till dagis. Tycker det är stressande då jag nästan aldrig behöver göra det. Men men ibland blir det så också.
Idag vart det birsta istället för stan :) Lika bra det! Hittade massor att köpa idag. Två st kjolar, en tröja och två trosor :D 
Brukar alltid bli att man köper till Leo när man är ute, men idag slog jag till med både det ena och det andra ;) hihi
Känns bra! Fick ju lite panik här i helgen då det vart så varmt. Fick rota fram kjolarna man hade. Kunde ju inte ha dom. Eller kunde och kunde, kändes lite för stora bara. Vill att det ska sitta bra också :) Så nu har jag nya iallafall.
 Konstigt att jag hann med allt när jag hade ett litet yrväder att hålla koll på också :)
När vi kom hem så började Leo och jag städa skåpena här hemma, rensade ut en massa gamm skräp. fattar inte hur mycket man har. Vart bättre nu, men hu så det såg ut efter ett tag. Leo älskar att riva i allt och nu fick han ju chansen då jag höll på med det :) Fick till slut bort det som skulle bort och in med det andra på sin plats :)
Nu är man trött och slut, blir sängen med detsamma :) Ha det bra alla kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0