6 Juni

Igår var det nationaldagen trevligt trevligt :) Synd att det va så kallt bara.
Jobbade först på dagen sedan bar det av till Niclas och Jennie på fest. Kul som vanligt :D Snart dax igen hoppas jag!? hihi Börjar att ladda tills nästa gång :D
Grillade hos dom och det vart super gott, nu blir det till att köpa en sån el grill som dom hade. :)
Pratade, dansade och drack en himlans många cidrar ;) hihi sedan slutade det med att man åkte in på krogen men där va det bara skit. Fattar inte hur mycket dom kan släppa in. Ut med hälften av allt folk som är på krogarna, går ju inte att röra sig där kan ju glömma att få en stol, nä tacka vet jag aveny eller espan när den fanns :D
Har inte mått dåligt idag heller lite seg på morgonen, men det är ju ganska förståligt. Lägger man sig halv tre på natten och kliver upp kl sju på morgonen så har man ju inte fått mycket med sömn inte :) haha. Jag kunde inte somna om. Klev upp och hämtade ostkrokarna och la mig i sängen igen och tittade på tv :D kan säga att jag låg iallafall till en kl tolv innan vi steg upp här hemma :o Så idag har det inte hänt mycket här hemma. Kl tre cyklade vi till Mattias föräldrar för att hämta hem våran lilla Leo :) Först så röstade vi såklart och det på piratpartiet :D haha tror alla jag känner skulle rösa på dom :D
Nä nu ska vi se på en film och äta mina jordgubbar jag köpte idag på hemköp! :D mm gotti gotti! Bjuder på lite bilder från gårdagen hos Niclas och Jennie.

     
Jennie

      
Mattias och Josefi
      
Per och Ellen
  
Mina goda jordgubbar :D

Kommentarer
Postat av: Josefin'

ååh min grogg ser god ut =D

2009-06-08 @ 18:34:20
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0