Helt underbar film!

ÅÅ såg en helt underbar film alldeles nyss här hemma. Seven pounds med Will Smith hette den. Hur en människa kan vara så snäll? Hoppas att det finns sånna i verkligheten :)
Nu kan man somna med ett leende på läpparna :D
Dagen har varit grå,grå,grå och regn,regn,regn. Blir galen på detta nu!! Hoppas att morgondagen blir bättre. Skulle väl bli så enligt tidningen och vädret på fyran :D
Jobbat i tre dagar så nu är jag helt slut! Idag tog vi med oss jobbet ut till birsta. Va ju endå inget väder att vara ute i och alldeles för tråkigt att sitta inne i. Så då fick det bli birsta :D Helt toppen enligt mig. Köpte ett par skor till Leo där ute som va på halva priset. Kommer ut och tittar på kvittot och ser att jag fått betala 100 kr endå fast det va halva priset. Arg, går in igen och säger till. Får då 25 kr extra som 'hitte lön' enligt dom. Fick alltså tillbaka 75 kr :D Skona kostade mig 25 spänn haha :D Inte illa pinkat för ett par skor!! Så då gick man nöjd och glad därifrån haha.
Nu blir det sängen. Imorgon kanske vi ska åka till Hogland igen, vill att Mattias föräldrar ska få se den innan man börjar att göra nåt :) Godnatt alla kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0