Grattis till mig själv :)

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Elins födelsedag haha :D ojjojj nu börjar man bli gammal! ;)
Igår va det en liten bjudning här hemma för några stycken, inge stort men det räckte tror jag. Är väldans nöjd iallafall. Åt paj som mamma hade fixat och drack gott. Hoppas att alla vart nöjda och glada :)
Efteråt åkte vi in till gatufesten och dansade och drack ännu mera gott haha :D Ja det vart en lyckad kväll. Super duper varmt va det också, men absolut det härligaste! :)
Nu sitter man och är lite seg men så är det ju. Inge bakis iallafall :) Vart ju en himlans många cider fast dom som säljs innne i tälten är nog grymt utspädd! tråkigt nog!
Nu idag så blir det sol och bad. Skulle vilja åka till nån strand men Mattias är nog inte körduglig tyvär. Får cykla iväg till poolen hos Mattias föräldrar,  måste ju endå hämta hem våran guld klimp Leo :)
Nä nu ska jag fixa mig innan man drar iväg.
Jo jusst tack alla för alla fina saker jag fick! :D Kram


Bjuder på några bilder från gårdagen.

 Hemma!





 
                                                                                        
Gatufesten!





                                                                         
Vi hittade en sån fin gubbe :)







                                                                                  
och så lite dans...





Kommentarer
Postat av: Karin

STORT GRATTIS och tack för en jättetrevlig kväll. Vi ses på lördag. Moster Karin

2009-07-03 @ 07:25:27
Postat av: Elin

Tack själv :)

2009-07-05 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0