Grattis Herman



Idag fyller Herman 5 år! Grattis, grattis!! :D Det va jätte gott med fikat. Tackar så mycket :) Det va min middag hihi ibland får man slarva :)
Jobbat har man också gjort, men nu är jag ledig i tre dagar och sedan  jobbar man  två dagar, sedan har man semester i två och en halv vecka :D Tjoho härligt! Får hoppas på sol och värme nu! Annars blir jag galen!! :)
Hoppas på det bästa :)
Imorgon ska man i väg till bvc med Leo, får se vad dom ska göra där med han då. Bedömning av språket är det iallafall som jag har fattat det. Nu blir det iallafall sängen för min del. Slut som artist :) Grattis igen Herman önskar Elin Leo och Mattias
Godnatt kram Elin



Kommentarer
Postat av: Josefin'

tårtmannen!

2009-07-14 @ 17:19:50
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/
Postat av: Herman:)

Tack Tack säger jag...

2009-07-15 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0