Gjorde stan osäker idag!

Idag åkte jag och Leo in till stan och gjorde den osäker hihi :D Gick överallt och tittade med lilleman och han va med på noterna hela tiden. Så skönt när han kan vara lugn för en gång skull. Ja kanske jag skämde bort han på en viss grej då! Han fick köpa en såg för lite för mycket pengar men men nu är det gjort och han vart glad :D Då är jag glad!! Han hade ju faktist 200 kr att handla för som han fick av Mattias morbröder när han fyllde år :) Han kan ju ha tagit av dom pengarna..
Resten av dagen har segat på. Mattias har jobbat dag och då känns det lite segt då han inte kommer hem förens halv sju. Tvingade Leo att leka lite själv. Sa att mamma behöver sola en stund haha. Vart ju riktigt fint väder senare på dagen :D Låg och stekte en stund på balkongen. Härligt!! ;D
Just ja såg nyaste Wallander som jag fick låna av Daniel. Den va super bra! Spännande hela tiden :) men nu blir det sängen. Upp tidigt imorgon för att åka till Hogland. Hoppas på ännu en solig dag :D Kram och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0