Leo sjuk

Jo haha jag fick mig en jäkla tränigsvärk igår :D Men det är skönt det med så man vet att man har hållit igång ;) Känner även lite idag med hihi.
Idag har man varit hemma :) Fast lille man är sjuk. Har hosta och är snorig :( Inge kul, har snytit sig hundra gånger idag, är aldeles röd under näsan. Stackarn!
Faktist hunnit med mycket endå. Gick på affärn på fm. fyra fläskfile för en hundring. Det är bra pris det :D
Hem gjorde lunch som bestod av bara nyttigheter :) hihi börjar bli proffs på detta nu. Sedan bus med Leo. Han somnade till slut så man fick lite egentid. Eller ja jo jag somnade en stund jag med ;) Sedan vi en tre så va det tvättstuga. Han med att göra mat på det. Sprang som en tok upp och ner i tvättstugan. Bärande på en lilleman och tvättgrejer :) Så idag har man nog tränat lite :D Gick iallafall bra med allt.
Leo vart lite smågrinig på kvällen, men han va trött somnade som en stock vid en halv nio.
För morgondagen undrar jag bara hur jag ska göra. Mattias jobbar fm och jag ska jobba kväll. Börjar kl fyra. Leo är sjuk. Jag vill vara hemma men Mattias säger, är ju bara två timmar sedan kommer jag hem. Ja men då måste han ju till nån dom två timmarna. Nä jag är hemma. Är man sjuk då vill man vara hemma i sin miljö. 
Jo till nåt annat så går denna GI hur bra som hellst. Har inte ätit nåt onyttigt på en hel vecka :D Godis suget är över. Skönt att inte behöva sitta och äta på nåt jämt. Hoppas man går ner lite nudå. Vill iallafall gå ner fyra, fem kilo. 
Nu väntar tv sedan sängen. Kram på er alla! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag sitter och äter Läkerol nu, HIH

2009-01-16 @ 15:01:45
URL: http://plejgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0