Tränat

Idag har man hunnit med mycket. Först på fm åkte vi till sidsjön och matade änderna sedan gick vi runt sjön. Tycker Mattias är så duktig och jag med för den delen, men han lite extra :D Efter det åker vi hem och gör lite lunch Kommer på lite senare att jag vill gå till Bergsåker och titta på 10 kr markanden så då blir det en promenad igen ;) Japp lika bra att köra på medans man ändå är igång. Blir inte hemma så länge då jag får höra att Josefin och mamma ska iväg och träna så då hänger jag på dom :) Känner mig ganska så slut ikroppen då det va nästan tre års sedan sist jag tränade men nu är det ändrig och det känns fantastiskt :D Undra hur man känner sig imorgon? hihi åter står att se. Jo det här med godisätandet så går det strålande. Har inte rört/ätit en godis sedan fredags :D Mycket stolt över mig själv. Va ju hemst dom första dagarna men har gått över, men ska ändå bli väldigt gott på lördag då vi bestämmt att vi ska få äta lite :) En dag iveckan kan väl ändå inte skada ;) Nä nu blir det sängen är sjukt trött nu iallafall. Känner att det börja komma i armarna ;) hehe jo ja ska se om jag kommer upp imorgon från sängen. Ha det fint alla kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0