Nu är glada julen slut..

Ledig idag :) Så nu åker den glada julen ut :) Ska bli skönt att få tillbaka allt som det brukar vara. Har grejat på hela morgonen fast man går som en zombi :/ Kunde inte somna inatt när jag la mig.  Mattias han snarkade nåt så fruktansvärt så jag vet inte vad. Blev bara mer och mer irreiterad. Leo kom in till slut och han låg och kliade sig och hade sig han med. Blev galen av allt!
Gick upp och tog bomull och stoppade i öronen sedan somnade jag. kl va väl vid en halv tre tror jag.
Så nu är man måtligt trött och så är det jobb imorgon. Blir en tidig kväll. Leo ska iväg till dagis imorgon med. Han har ju varit ledig i tre veckor så nu länktar han.
Nä nu ska jag fortsätta med mitt arbeta här hemma. Nu är glada julen slut,slut,slut.... :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0