Måndag

Har varit så trött på kvällarna så jag har inte orkat titta åt datorn ens :) Men idag är jag piggare, känns aldeles utmärkt.
Ja få se lite kort om mina dagar. Vart ju hemma iallafall men lilleman på fredagen. Lördagen jobbade jag till kl fem. Efter det hem till mormor och morfar. Dom skulle bjuda på mat och det va gott :) Ja, kan ju säga att det fanns en massa gott men som jag då INTE få äta. ;( Gick bra! Kunde hålla mig ifrån alla frestelser förutom att jag tog två st aftereight :D Gott som attan va det ;) hihi 
Karin (moster) min berättade att hon inte kunde hålla sig när hon fick tag i en ckoladkaka. Ja hon är bäst! :D Josefin och jag höll på att skratta ihjäl oss när hon berättade hur allt gick till :D Ja hon är för rolig hon.
Vart väl där inte allt för länge då jag va så trött så trött. Leo va tröttare haha. Han däckade när vi gick hem med han i vagnen. På söndagen så vart det birsta igen :D Sällan man är där då... Handlade som vanligt nåt. Faktist ett par leggins och en ny bh till mig. Brukar aldrig köpa nåt till mig själv. Alltid till Leo :) men det gör inget skulle kunna ge bort allt till honom om jag måste. Sedan bar bilen iväg till Mattias föräldrar, bjöd in oss själv på mat haha.
Så nu är det måndag och denna måndag har det inte hänt speciellt mycket. Jag gick ut själv och gick en runda va väldigt skönt att kunna gå i sin takt. Lite raskare, än dom gånger man går med Mattias :) Inge illa ment! ;) Och nu är det snart prison break. Ska fixa ordning lite här hemma innan det blir dax för tv. Så ha nu alla en trevlig kväll. Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0