Lugn dag

Igår va det en lugn dag här. Skönt att inte behöva stressa som man alltid gör. Vi va färdig att åka kl tolv. Skulle inte vara på kalaset förens kl två. Ut till Birsta för att köpa en present, tänkte att jag skulle köpa en sån liten fågel som kvittrar när man sätter ner den i en blomkruka när det är dax för vattning :) Men som min tur alltid så fanns det ju ingen kvar. Det fick bli blomstercheckar istället. Vad annars köpa till en 75 åring som har allt. :)
Hon vart glad iallafall. Det som räknas.
Här kommer lite bilder från gårdagen..


                                                         Niclas och Jennie, mätta och belåtna :D



                Leo med farfar och farmor. Testar telefonen.



 Vart väl inte där så länge. Ett par timmar eller tre iallafall. När vi åkte hem så va det värsta snöovädret där nere i Gnarp. Hemma va det som vanligt. Men efter några timmar så va det snörtorm här med. Så nu idag har det väl kommit en decimeter snö. Usch jag som vill ha vår och sommar :D
Nä nu ska vi gå och fika här hemma. Lilleman sov ända till kl åtta imorse, så skönt så :)
Idag blir det nog birsta om jag inte minns helt fel :) haha
Ha en fin dag alla. Kram




     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0