Hemma idag

Det vart så man vart hemma. Skönt rent ut sagt :D Hua va ju så kallt imorse. Tittade på termometern och den visade 21 minus OJJ! :o Har bara varit inne idag, eller jag och Josefin gick på hemköp till kvällen, skönt att lufta sig lite. Hade sjunkit till en 16 minus då!
Dagen har flytit på som alla andra dagar. Leo glad fast mycket snorig och hostig. Sov i nästan tre timmar på em. Skönt för han.
Imorgon blir det jobb. Mattias är hemma så nu får man pallra sig bort, tur det inte är långt. Tar ca tre, fyra minuter till jobbet :D
Ska även till min mormor på julgransplundring i morgon. Är Leo piggare imorgon så går vi dit. Han ska vara där vid en tre. Jag slutar inte förens fem så jag kommer senare. Blir bra det så slipper man tänka på mat imorgon hihi ;) Hemsk jag är! :P
Nä nu ska jag föna håret, nyss duschat. Sedan bär det iväg till sängen. Trevlig helg! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0