God morgon

Nu sitter man här ny duschad. Väntar på att alla ska vakna så man kan föna håret :) Sedan bär det iväg till jobbet.
Somnade visst från allt igår så då tar jag chansen och bloggar så här på morgon kvisten istället. 
Gårdagen var väl inge speciell. Lika dom andra dagarna. Åkte ut till barnenshus och köpte en ny vagn till lilleman :)
När vi va på affären så frågar jag Leo. Vilken färg vill du ha på vagnen? Han svarade.  Jag vill inte ha en ny vagn. Ja det tur att det finns sånna som inte vill ha nya saker. Nöjer sig med det som finns :D Men han fick sig en ny vagn. Jag fick välja till slut :D Det vart denna finna vagn! En enkel liten smidig vagn, ska köpa till en suflett vid ett senare tillfälle.






Nä usch vad tiden går fort. Får nog ta och fika här så man hinner med sig. Nu jobbar man till en kvart över fem. Undra om mamma min orkar träna idag då? Annars får man väl ta det på torsdag istället. 
Hon går nämligen på spinning med syrran och så ska stackarn gympa med mig. Hon är nog helt slut hon ;) hihi
Nä nu väntar fikat ha en fin dag alla kram
Bjuder på en till bild på sötnosen :)






Jo föresten, syrran åker till Göteborg idag. Om du hinner läsa så trevlig resa nu. Och du sup inte ihjäl dig ;) hihi
kom ihåg att ringa kram
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefin vagn och fin bild på Leo =)

Ja tack så mycket =D själva resa kommer nog inte bli speciellt kul, men resten ;). Nu ska jag stänga ner datorn och börja dra mig mot tåget, ha det så fint här hemma :) Jag ringer när jag är i sthlm, sedan slår jag en pling när vi är framme i göteborg. Kram Kram :)

2009-01-21 @ 15:13:46
URL: http://plejgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0