Fredag

Känner att jag måste ta och bjuda på en bild igen var ju ett tag sedan. Här kommer löjliga familjen på julafton :D
Jag, Josefin, Andreas och Leo. Titta och njut ;) hihi





Idag har man varit ledig och känns som jag har hunnit med hundra saker idag :) Känns bra för en gång skull.
Gick med Leo på dagis till morgonen kl nio. Tog sedan bussen till stan för att gå till tandläkaren som gick kanon. Jag vågade borra utan bedövning :) Bra gjort Elin!
Tänkte ha nu skippar jag den så kommer besöket bli billigare, men ojj så fel jag hade 917 spänn :O Tror jag blir galen.. Hur blir nästa besök då? Samma belopp igen. Ja man får skylla sig själv när man inte har gått på ett tag.
Efter det så gick jag nån timme på stan. Mamma kom och hämtade mig sedan hemma för att åka vidare ut till coop och inhandla lite till kylskåpet :) Hem och sedan hämta Leo på dagis som inte ville gå hem :/ Gick bra till slut. Hem börja med maten. Tänkte ta en plankstek som förra veckan. Vart ju så gått sisst :) Det vart det också. Leo och jag mumsade som bara den ;) Mattias fick äta senare då han slutar så sent.
Nu till kvällen har vi plockat och röjt lite här hemma. Till slut vart det tv lets dance. Kul program det :) Kl har nu hunnit blivit kvart i tolv så nu blir det sängen. Hörs imorgon Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0