Fredag

Inte många minuter kvar av fredagen inte. Har varit sjukt trött hela dagen. Började nämligen halv åtta imorse :/ Usch är jag inte van med, är iallafall ledig nu i helgen.
I onsdags vart det träning med mamma sedan hände det väl inte allt för mycket. Igår hade mamma för ont i benet för att träna så vi gick till bastun istället. Leo vart super glad för det :D
Idag har man bara jobbat och städat. Pratade med Mattias under dagen och sa till han. Kan bara vara jag som inte har det stressigt på mitt jobb. Men ojj så fel jag hade. På em vart det så stressigt så jag höll inte på att hänga med mig själv ens :D Japp bra att stressa ibland med. Hem och åt, efter det vart det bara att städa här hemma också. Får man bli galen. Tur Mattias hade plockat undan lite iallafall. Har kollat på tv lets dance. Tycker det va rätt som åkte ur. Hon är lite för stel för sånt. Sorry!
Jo föresten så en så jäkla bra film här igår. Så spännande och så gripande. Rekomenderar den mycket :D
The Duchess hette den. Se den!!
Nä nu blir det sängen för mig. Har varit vaken länge nu :) sovgott kram


Här kommer en bild på badpojken från ikväll :)


 Kanske den blivande tomten? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0