Denna långa helg

Usch vad jag blir trött jusst på denna långa helg. Jobbar fredag,lördag och söndag. Långdag på lördag. Nu är den iallafall gjord :D Bara imorgon kvar.
Jo ja va ju ett tag sedan jag skrev här nu, men det har inte hänt nå speciellt, förutom att jag va med Jannice på stan i torsdags. Hon ville äta ute nånstans och jag som går på gi så är det ju lite svårt att hitta nåt ställe för det om man nu inte går på nån finare resturang då. Men vi gick på mc donalds till slut. Och duktig som man är så tog jag en sallad med vatten till :D Mycket stolt va jag då!! Va väl inte riktigt samma känsla men det gick.
Fick handla lite extra i stället ;D hihi
Nu sitter man här helt trött i huvudet efter en lång dag på jobbet. Ska fixa lite papper här hemma och sedan krypa ner i sängen. Ny dag med nya tag :) Hoppas att ni alla har haft en skön helg. Har väl jag haft också, är bara synd  att man måste kliva upp så tidigt. Ajja Sovgott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0