Betalt

Igår va det gympa igen gick bra som vanligt. Va rätt jobbigt när man va mitt i det. Efteråt känns det bara härligt att man har utfört det :D När vi skulle åka hem gjorde mamma en sladd med bilen ;) haha ojj sa jag, vad du kan :) Mamma tyckte nog det va roligt med hihi.
Jo föresten skrev inte att jag drog med mig Mattias och Leo på en promenad som vart lite väl lång. Vart ute i över en timme. In i skogar runt elljusspår. Ojj ja det vart inte som jag tänkt det. Men alla va nöjda och glada när vi kom in :)
Idag är Leo på dagis så man har faktist rätt tråkigt. Ska nog åka på nån affär och köpa lite grejer, ska ha tvättstuga till kvällen så jag måste inhandla lite sköjlmedel.
Har även betalt resan till Vemdalen nu. Så nu bär det iväg den 29 mars. Kul Kul!!
Nä, nu ska jag fixa mig lite innan man drar iväg till affären. Tjing Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0