Bastat

En ny dag väntar.. Ska till tandläkaren imorgon, pirrigt men ska ända bli underbart :) Är så här att min tand gick av eller att en gammal lagning har gått upp. Det hände i juni förra året när vi var i Kreta :o  Ringde i augusti fick inte tid då förens i dec. Kunde inte då så då fick jag komma nu i januari :) Har iallafall inte haft ont :)
Idag har det bara varit jobb. Mamma min va och hämtade Lilleman på dagis och det gick bra. Fick äta där. Sedan tog vi en tur till bastun. Leo va så klart med :) Nu ikväll blev det bara att sitta framför tv. Är jätte trött nu så nu tänker jag dra täcket över huvudet. Mycket att göra imorgon. Är ledig dagarna tre :D Härligt värre!!
Sovgott Kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

blir de nå shopping i helgen då?;)

2009-01-08 @ 23:59:30
URL: http://plejgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0