Vart hitta nån tröja?

Så nu var ännu en dag slut. Imorgon är man ledig igen.. Alltid lika skönt :) Få se om man ska våga sig på att sy några gardiner som jag ska ha i vardagsrummet. Kanske skickar dom till svärmor haha. Hon är duktig hon på att sy hon ;)
Börjar att få panik här hemma. Ska ju på fest nu på lördag. Mattias mosters man fyller 60 och jag har inte hittat nån tröja till mina leggins. Vet inte vart jag ska hitta nån :/ Känns som jag har varit överallt och tittat men ej hittat nåt.
Få se om man åker iväg en sväng imorgon. Känns som man inte vill gå ut nu när det är 15 minus ute :)
JAG VILL HA SOMMAR!!
Tror inte att jag är ensam om det :D
Nu ska jag gå och bädda rent i sängen och sedan sova. Ha det fint alla Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0