Trött, Tröttare, Tröttast!

Hua så trött jag är nu.. Somnade i soffan förut Mattias väckte mig för en liten stund sedan fattade inte först vart jag var haha. Måste sova nu är helt slut. Har blivit mycket gympa denna vecka och idag tog det rekordet ;) Snacka om en grymt jobbigt pass. Medel/styrka 75 min :0 Trodde jag skulle dö efter ett tag!  Det kan man kalla riktig gympa ;)
Jo jusst jag gick i lördags kl nio på gympa också. Lite väl tidigt när man är ledig och allt. Har iallafall provat på det :)
Efter det så hämtade jag Leo som skulle prova att vara med på barngympa men det intresserade inte honom. Va med i en halv timme sedan skulle han göra annat. Så då vet vi det också, behöver inte känna att man måste masa sig upp på en lördag :D
Imorgon är det jobb. Börjar inte förens kl kvart i nio så det är inte så bråttom.
Nä nu skriker sängen efter mig :D Kommer somna som en stock på en gång. Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0