Torsdag

Dom senaste dagarna har jag vaknat redan kl sex :O Fattar inte varför jag vaknar då?! Pigg som en mört är jag också, men som tur är kan jag somna om efter en liten stund. Ska egentligen upp kl sju.
Idag är det en jobb dag. Känns bra efter som att jag kommer nu vara ledig hela helgen. Fredag,lördag och söndag :D
Åkte även ut till birsta igår och fortsatte mitt sökande på tröja men nej, jag hittade ingen. Blir galen. Har en del tröjor hemma men jag vill ha nåt nytt och frächt! :D
Mattias köpte iallafall ett par nya byxor :D Redan gått ner 2 storlekar på byxor och hela 11 kg!!  Han är duktig han!!
Syns verkligen på honom. Magen har som sjunkit på honom. Ansiktet syns det också på tycker jag.
Men vad som händer med en annan vet jag inte. Känns att jag mår bättre iallafall. Gått ner? Jo några kilon har jag nog gjort 3-4 allagånger. Ska ju inte gå ner allt för mycket heller men vill att det ska synas åtminstone :)
Ojj vad klockan går, måste ta och fixa mig här innan man ska till jobbet. Ha en fin dag alla så hörs vi kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0