Torsdag

Ännu en dag har gått. Imorgon är det fredag =HELG!! :D
Idag vart man hemma med lilleman. Han snorade och hostade hela tiden stackarn!
Men imorgon ska jag till jobbet, Leo sover hos farmor och farfar. Mattias jobbar natt så då tänkte vi att han kunde sova där så han inte behöver gå på dagis en dag innan helgen och behöva gå dit och smitta andra barn.
 Så nu är man helt själv här hemma. Bara katterna men dom är lika tysta som mig :)

Tänkte att jag skulle se en film nu. Patrik 1.5, har hört att den ska vara rolig så det får jag hoppas på.
usch gick på affären förut och svinkallt va det. Kom hem och tittade på termometern, minus 17 :O hua inte konstigt att man höll på att bli en pinne :D Men jag höll takten och kämpade på så jag va svettig i pannan ;)
Näpp nu blir det filmtajm här hemma. Hejsvejs Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0