Släpphänt?

Jobbat idag, lika segt som vanligt drog dagen fram. Tur man kom hem iallafall :)
Jo på rasten låg jag och tänkte på en sak. Ganska knäpp och konstig sak ;) men måste få skriva om den :D
Hon som jag jobbade med gick på toaletten hörde då efter hon va klar att hon lixom släppte toa locket så det small. Ja jag vet jag är knäpp men asså, är man borta hos andra, smyger man då inte med toa locket? Bara undrar? Jag gör det iallafall :) Ibland kan jag också släppa det med då är jag hemma. Sånna grejer tänker jag på på dagarna :D Vet galet! Men sån är jag ;)
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Nyss tittat på en film på tv. Holiday hette den. ÅÅ vilken bra film fattar inte varför jag inte sett den förut :) Man blir så glad när man ser sånna filmer. Nä nu är det natt så nu ska man krypa ner under täcket. Imorgon blir det birsta, måste köpa ett nytt träningslinne. Godnatt Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0