Skönt med träning

Pust och stön... Varit på träning idag igen :) Tredje gången denna vecka:D Idag vart träningen inte som jag hade tänkt det. Passet jag tänkte gå på vart instället så det vart ett lugnare pass. Gick bra det med men jag gillar när det är fart och fläkt ;)
Har väl inte hänt så mycket idag. Åkte ut en sväng till Birsta och sprang in en snabbis för att hitta presenter till alla som måste fylla år sammtidigt :) haha Fattar inte hur alla kan fylla sammtidigt, men men. Hittade iallafall till dom.
Imorgon ska man jobba också :( Tur det är bara kvällen så det brukar gå ganska snabbt. Får titta på lets dance ifred där iallafall. Hemma så skulle Leo har hoppat på en när man försöker ta det lite lugnt framför tv :)
Jo just ska ju till dagis tidigt imorgon. Ska ha samtal där med Leos fröken. Har inte haft sånt samtal förens nu :O Man ska ha det redan efter första månaden. Leo har bara gått där i ett och ett halft år haha. Kommer på det nu då att ha ett sånt :) Jajja vi kanske är dumma vi också som inte sagt nåt, tycker bara att det är hennes plikt att göra det. Nä så imorgon ska vi vara på dagis redan kl kvart i åtta :/ hur ska man orka upp?! :D
Nu blir det tv och äta lite nötter Tjing Tjing ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

lycka till på mötet!

Gott med nötter, det åt jag också förut =D

2009-02-12 @ 23:43:36
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0