Ska på apt!

Usch vad kl är tidigt, måste duscha innan man ska iväg på apt. Tur Mattias inte jobbar så han kan köra mig dit iallafall :)
Är några dagar sedan jag skrev igen, men det har inte hänt nå speciellt förutom att jag tränade i måndags. Ska väl försöka att åka dit idag också och imorgon. Sedan jobbar man hela helgen :(
Andra dagen jag är ledig så vi får se vad som händer efter apt. Blir iallafall en sväng på stan och titta på bokrean. Ska hitta nån bok till Leo, själv så är jag inte så för bokläsning. Det ska då vara en riktigt spännande bok isåfall.
Ska försöka hitta Mulle Meck böcker till Leo dom älskar han.
Nä nu blir det duschen sedan fika. Trevlig dag Kram Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0