Sluta sprida smittan vidare, va hemma med era barn!!

Hej hopp :) Nyss sett en film som va jätte bra. Spännande på alla sätt. Synd bara att den va lite väl lång, kunde allt ha kortat den lite. Changeling hette den iallafall :) Se filmen!!
Jobbat har man gjort idag också, tråkigt som vanligt. Men är glad att man har ett jobb att gå till :)
Lilleman är sjuk också. Började med hosta och är nu förskyld och feber. Blir man hemma med honom imorgon :) ev på fredag också. Kan ju knappast låta Mattias vara hemma med honom när han tjänar dubbelt än vad jag gör :/

Nu till det här med sjuka barn på dagis... Kan inte förstå mig på föräldrar som lämnar sina sjuka barn på dagis. Är ni så jävla snåla med att vara hemma med era barn när dom är sjuka. Kom i fredags och skulle lämna Leo. Sitter ett litet barn på ca 1 år och bara hostar och hostar. Jaha undra om den lille pojken är frisk säger fröknaran på dagis. Tror vi måste ringa så dom får hämta honom. Kl va då åtta. 
Asså jag kan inte fatta hur man ens har tanken att göra det. Hostan lär knappast börjat kl 8 då vi va där. Han har säkert hostat hela natten och ändå lämnar. Ja jag blir upprörd på sånna människor. SLUTA ATT SPRIDA SMITTAN
Va hemma med era barn!!

Så imorgon blir man hemma så får se vad vi hittar på att göra. 
Nu ska jag iallafall byta rent i sängen, sedan blir det tv tittandes en stund i sängen innan man slår igen sina två blå.
Godnatt på er alla kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0